zaterdag 2 maart 2013

Foto ideeën part 2

Hello peoples!

Ik heb weer een paar foto ideeën opgespaard. Et voila, le resultaat :)


Met je liefste vriendinnetje naar de supermarkt, en als kleine kindjes in 
winkelkarretjes racen... Leuk om te doen, en een leuke foto erbij.



Ideetje van 'victoria's secret'. En de tekst klopt helemaal. 
I WANNA HAVE SUN! Die stomme regen ben ik strontbeu. :)



Gewoon een mooie tekst... :D


Okee als je paars haar hebt is deze foto zowiezo leuk ;)
De sterretjes kun je makkelijk zelf bewerken met een bewerkprogramma. 


Deze vond ik echt leuk! Al liftend naar wonderland... 
En als jij deze foto maakt, word je misschien wel opgehaald door Peter Pan...

Ik ga eens wat vaker quotes op mijn blog zetten...
-xxx- Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!