maandag 4 maart 2013

it's spring?

Hellola liezers :)

Is het echt, of verbeeld ik het me maar. Scheen de zon daarnet? Zag ik écht blauwe lucht?

Jaja mensen, maart is begonnen! En dat betekent : Een lekker zonnetje, blauwe lucht, blaadjes aan de bomen, beginnende bloemen, en... LenteLiefde. Als je door de school/park/straat loopt, bots je om de 2 seconden tegen een zoenend/verliefd kijkend/handje-vasthoudend stelletje aan. Heel schattig enzo, maar als ze voor je kluisje staan en jij moet er in, is dat redelijk irritant. En ik vind het persoonlijk een beetje onaardig om te zeggen: ''hey jullie, willen jullie a.u.b aan de kant gaan, want jullie staan voor mijn kluisje en ik moet echt heel nodig mijn gymspullen uit mijn kluisje pakken.'' Dan kijken ze je ook echt zo aan van: ''wat nou, je kan de pot om met je gymspullen''.
Maar ach, zo zullen later ook heus wel mensen
over mij gaan praten.


Daarnet heb ik met mijn liefste hondje Noa gespeeld. Het was super lekker weer! Het is al bekend dat ik het typische zomerkind ben, en ik geniet hier met volle teugen van!
Vriendin S. zei laatst wel iets grappigs. De winter heeft zo zijn voordelen. Je kan lekker binnen zitten terwijl het buiten regent, en een lange filmmarathon houden. En als je ouders dan zeuren, kan jij zeggen: ''Mama, heb je het weer buiten al gezien? Ik kan nu echt niet naar buiten, dus ik móet wel een film kijken''.

Vandaag kwam mijn moeder naar me toe en ze had iets heeeeel moois in haar hand. Een vlinder! Hij zat al een tijdje op mijn kamer opgesloten, en ze kon hem zo pakken. Toen hij zijn vleugels opende zag je echt heel goed hoe mooi die vleugels waren. Het leken net of er ogen op de vleugels geplakt waren.

De vader van een vriendin van mij heeft super veel schapen. En schapen betekenen vaak ook in de lente: lammetjes! Binnenkort ga ik op bezoek bij haar. Lammetjes here I come. Schattig, zooo pluizig!

-xxx- Iris






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!