zondag 7 april 2013

it's summer...

Hello everybody!

Vandaag heb ik eindelijk in een shortje buiten kunnen lopen. IN EEN SHORTJE!
Het weer klopt de laatste tijd helemaal niet, dus ik ben echt zooo blij met een paar zonnestralen.
Daarom vond ik het tijd worden voor een lijstje ''what to do''  in de zomer.

o Heel veel ijs eten. Vooral Ben en Jerry ijs, I LOVE IT!
o Uren lang in de zee liggen.
o Op blote voeten naar huis fietsen. Dit is typisch Iris. In de zomer is het veel te warm om je schoenen aan te houden. Weg ermee, ik fiets lekker op blote voeten!
o Lekker lang opblijven. ''Maar mamma, het is nog niet donker, veel te vroeg om naar bed te gaan ;) ''
o Hardlopen. Normaal sport ik niet zo heeeeeel veel, maar in de zomer is het al snel fijner om lekker buiten te gaan rennen. Neem ik gelijk mijn hondje even mee, die moet eens flink aan de lijn...
o Buiten eten in het zonnetje
o Bruin worden. Deze to do zal ik wel nooit kunnen afvinken, want ik word eerder knalrood!
o Zomerkleding shoppen.
o Bikini's dragen! Deze kleding is echt 1000000 x fijner dan die dikke kleding in de winter.
o Nog meer ijs eten
o Zeilen! Ik hou van die sport <3
o Heel veel zomerliedjes downloaden
o boeken in de zon lezen!
o Veel met vriendinnen afspreken
o In een tentje op het strand slapen
o Onder de sterren liggen met je friends of boyfriend
o Haaientanden zoeken
o zelfgemaakte smoothies drinken
o Zomerfoto's maken

Lijstjes maken, daar hou ik van ;) En zomer, daar hou ik nog veeeel meer van. Laat het alstublieft nog mooier weer worden en blijven! Weg met dat vieze koude weer!

Love,

Iris

1 opmerking:

  1. Leuke post! Ik hou ook heel erg van de zomer.

    Zullen we elkaar volgen? Bij de 100 volgers komt er een winactie op mijn blog!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!