donderdag 18 april 2013

Op een onbewoond eiland...

Hello!

Laatst had ik ineens een liedje in mijn hoofd wat ik echt al heel lang niet meer heb geluisterd. Ik denk dat iedereen dat liedje wel kent: Op een onbewoond eiland - Kinderen voor kinderen.
En heel grappig, ik kwam er nu pas achter wat ze telkens zongen... Het is echt zo'n kleine kindjes tekst, 'drink met je billen bloot, melk uit een kokosnoot'. :)

Maar de grote vraag die in alle vriendenboekjes stond: Wie/wat zou jij mee nemen als je naar een onbewoond eiland ging...

- Natuurlijk zal ik mijn beste vriendinnen en vrienden mee nemen. Elke dag een logeerpartijtje in een tropisch hutje onder de zon... Elke dag gezellig, en je verveelt je nooit!

- Ik hou van mijn familie, dus die mogen ook mee. Ze krijgen wel hun eigen deel op het eiland, want ik heb geen zin in conflicten met mijn broertje of zus.

- Een paar knappe jongens die je komen redden als je ''verdrinkt''.

- Een televisie en computer mogen ook wel mee. Ja ik weet het, ik ben erg... Maar ik moet jullie toch wel op de hoogte houden hoe het hier op mijn eilandje is? En hoe moet ik pizza bestellen zonder telefoon?

- Een makelaar om mijn perfecte droomhuis in elkaar te zetten. Daarna moet hij weer weg! (tenzij hij knap is)

- Muziek. Een leven zonder muziek is geen leven.

- Een koelkast die zichzelf bijvult met lekkere dingen!

- Een bar met drankjes die nooit op raken...

- Tandenborstel (op advies van mijn broertje)

- Mijn liefste huisdiertjes. <3

- Een koffer met kleren die zichzelf bijvult als ik de kleren die er in zit beu ben, of dat ze te klein zijn...

Nu komt net mijn zus binnen lopen, en ze zegt: 'kan je dan niet beter hier blijven?'
Maar zoals die wijze kinderen van 'Kinderen voor kinderen' al zongen: Je valt er niet van je fiets, hoeft niet naar de dokter met zijn enge spuiten... Genoeg redenen toch?

Zo zou mijn eiland er uit zien:









Wat zou jij nog mee nemen naar een onbewoond eiland?

Love, Iris





5 opmerkingen:

  1. super leuke post! ik zou echt niet weten wat ik mee zou nemen naar een onbewoond eiland.. misschien ryan gosling? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel en mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heerlijk leventje! Dat hangding in die boom is trouwens echt geweldig. Wat een lieve reactie van jou! Ik volg je terug. :) Mijn zusje heet ook Iris, grappig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je reactie..wat een leuk artikel hahaha..

    New blogpost hotspot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook m'n zonnebril meenemen en m'n bikini. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!