woensdag 8 mei 2013

Trends this summer

Hey you!

Binnenkort begint echt de zomer. Het weer is de laatste tijd al wat beter, maar als het de ene dag 23 graden is, en de volgende dag -10 en heel veel regen (ok, ik overdrijf), noem ik het nog niet echt zomer...
Bij de zomer horen weer wat nieuwe trends. Deze tien trends ga je veel tegen komen. Ik vind ze persoonlijk
niet allemaal even leuk, maar er zitten wel een paar leuke bij.

Sandalen
Ik vind dit wel een leuke trend, maar hou niet van het stukje tussen je tenen! Een paar met studs vind ik wel heel mooi!



♥ Maxi
Deze trend hoeft van mij niet. Bij het meisje op de eerste foto staat het nog wel leuk, maar ik ben geen fan van deze trend!



♥ Franjes
Dit vind ik wel een leuke trend! Vooral bij de shirtjes. Ook is het helemaal in bij bikini's. Dat vind ik ook wel mooi, maar volgens mij ga je ieder meisje deze zomer daarin zien lopen.





Statement ketting
Nee, dit vind ik ook niks... Voor mij is deze kettingtrend iets te groot... Bij sommige mensen staat het mooi, maar ik vind dit niet heel leuk.



Het pak
Ik vind dit een trend voor in het kantoor :p Ik vind het wel mooi, maar soms is het net even te druk. Je matcht bij deze trend de kleur van je jasje bij de kleur van je broek. Dus de andere trend, streepjes, is bij deze trend niet echt heel mooi...




Zwart wit streepjes
Deze trend vind ik leuk voor op een shortje of een mouwloos blousje. Zoals eerder genoemd, niet als pak!



Zonnebril met spiegelglazen


♥Platform sneakers
Opzicht is deze trend best wel leuk, maar toch is het niet helemaal mijn style...




Flared jeans
Dit was vroeger in de mode, en nu komt deze trend weer terug. En ik vind het lelijk... Sorry, maar het is echt lelijk...





Niet helemaal geslaagd deze zomer, maar toch zitten er een paar leuke trends bij.
Wat vind jij een leuke trend, en wat helemaal niet?










1 opmerking:

  1. Streepjesbroek, creepers, lange rok (al staat die helaas mij niet), franjes, statement kettingen, ombre! Alles bijna mooi, al vind ik creepers alleen mooi als ze niet mega hoog zijn.

    Leuk artikel!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!