zaterdag 8 juni 2013

Hairspiration: Floral Headbands

Hoooooi lezers!

De laatste tijd kom ik op veel sites telkens meer foto's tegen van meiden met een haarband met grote bloemen. Ik vind het zelf een hele fleurige trend. Ik zou zelf niet zo'n haarband met grote bloemen dragen, maar eentje met kleine subtiele bandjes kan je outfit helemaal afmaken. Lekker zomers, een beetje gek, dat klinkt als Iris...

Ik heb gezocht naar een paar mooie exemplaren, en hier is het resultaat:











 Ook heel makkelijk zelf te maken door nepbloemetjes te verzamelen (bijvoorbeeld bij Action), en deze op een haarband te plakken met 1-secondelijm. Misschien ga ik dit wel doen... Leuke DIY!

Love, Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!