vrijdag 12 juli 2013

Be that cute girl.

Be that cute girl.



Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig blog, maar ik zit hele dagen op het strand, en als ik thuis kom ben ik vaak zooooo doodop! Gelukkig heb ik nu een beetje vrije tijd, en heb ik een zomerse collectie op Polyvore gemaakt! 

Meng een beetje pastel met goud en kant, en je bent gelijk dat schattige meisje waar alle jongens naar fluiten ;) 

Zo'n blouse moet ik echt eens gaan zoeken, want je kan deze kleur met alles mengen, en staat leuk op een kort broekje voor in de zomer, en een lange broek voor de koude winterdagen. 

Hopelijk wordt het snel weer zulk zonnig weer als afgelopen week, en gaat die irritante wind ook eindelijk eens weg...

Love, Iris


1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!