vrijdag 19 juli 2013

Favorites at the moment



1. Het groene boxje - Deze heb ik voor mijn verjaardag gehad. Als je je gsm hier op legt, wordt het geluid versterkt. Alle mobieltjes kunnen hier op gelegd worden!

2. Mijn gymschoenen - Ook voor mijn verjaardag, zwarte gymschoenen met een fluo randje! 

3. De roze borstel die op een paardenborstel lijkt - Dit is echt zo'n fijne borstel! Deze ''Tangle Teezer'' haalt alle klitten uit mijn haar!

4. De gele mascara - The colossal volum express (waterproof) van Maybelline New York

5. De flowerheadband - Voor mijn verjaardag heb ik van een vriendin een mand met cadeautjes gehad, en daar zat een bloemen diadeem in, hartstikke leuk!

6. Het witte broekje - Dit broekje heb ik in Rotterdam gekocht, en het is echt mijn lieveling!

Love, Iris

5 opmerkingen:

  1. Hihi een flowerheadband kon gewoon niet ontbreken in jouw kledingkast. Loveyouu xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuwke favourites Iris! ♥ xx Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n 'paardenborstel' lijkt me echt zo fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke favorieten. Ik wil ook graag een Tangle Teezer, lijkt mij heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!