vrijdag 5 juli 2013

Let's have a great summer!

Happy birthday to me, happy birthday to me... Want ik was woensdag jarig!

Cupcake | via FacebookIk ben woensdag 14 jaar jong geworden, en dat heb ik met slecht weer gevierd. Toen ik die dag op het strand (ja, ik ging toch als een echte bikkel naar het strand...) aankwam, hadden een paar instructeurs allemaal vlaggetjes opgehangen, en een chocoladecake gemaakt (die heeeel lekker was). Super lief!                                          

En terwijl ik dit typ, zou ik eigenlijk buiten van het zonnetje moeten genieten. Maar dat heb ik al een uurtje gedaan. Met een CosmoGirl in mijn hand, en het zonnetje vol op mijn witte benen heb ik voor 1 van de eerste keren lekker buiten in het gras kunnen liggen.

En ja... Wat gebeurt er nog meer in Iriswereld? Eigenlijk heel erg weinig...  Veel vrienden zijn op vakantie, en dan kan de verveling wel eens toeslaan... Daarom ga ik zo eens een lijstje maken met allemaal anti-verveling tips!

Hopelijk blijft het hier lekker weer, want hier hou ik toch heel wat meer van dan koude wind en veel te veel regen.
the funny people | via Tumblr

Love, Iris



1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!