zaterdag 7 september 2013

housespiration

Lang leven Weheartit.com ! Serieus mijn favoriete site om lekker veel inspiratie voor tekeningen, inrichting of foto's op te doen!

Ik heb stiekem al best veel zin om later op kamers te wonen. Je eigen huisje wat je helemaal zelf kan inrichten met leuke meubels en allerlei frutsels. Ik zie mijn droomhuis al helemaal voor me. Vandaag show ik een paar inspiratiefoto's om je (toekomstige) woonkamer in te richten!

                                         Untitled

Mijn huis moet voor een heel groot gedeelte uit ramen bestaan! Dit is echt een schattige woonkamer!

                         (8) imgfave - amazing and inspiring images

Een simpele grijze muur kan je heel leuk opfleuren met een leuke opdruk er op! Dit is echt een leuk idee, van de namen van de landen die daar liggen, komt er de vorm van de wereld uit...

                                     .. | via Tumblr

Een witte kamer kan je een hele leuke draai geven door een muur van (oude) bakstenen te maken.

                                 Low-Cost Home Decoration Ideas – The Magical Cushions | Founterior

Door de ramen krijgt deze kamer een lichte sfeer, en (ja, weer) de bakstenen hebben iets gezelligs. Zo'n sierlijke grote lamp zoek ik nog voor op mijn kamer.....

                      | via Tumblr

Ik vind dit geen mooie kamer, maar deze hang stoel is echt een must-have! Wie o wie weet misschien een site waar ik zo een stoel kan kopen?

                                             Surfboard als woonaccessoire
Een keuken eiland met barkrukken moet zeker in mijn huis te vinden zijn. Het houten surfplank op de muur is echt heel leuk! De kleuren passen mooi bij elkaar...

                                              

Een schommel mag niet in mijn huis ontbreken. Wel uitkijken dat hij niet te dicht bij de tv hangt, dan schop ik zo de tv omver... Oeps!


Aaaaaah , wat hou ik toch van al die inspiratie!

Love, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!