zaterdag 5 oktober 2013

Mijn fotoalbum


Geen titel #16






Hooooooi lieve mensen!

De laatste tijd ben ik erg veel bezig met leuke momenten vast leggen met mijn telefoon. 'S ochtends op de fiets is het mooiste moment om een mooi plaatje te schieten. De lucht is dan zooooo mooi!

Mijn uitzicht gisteravond toen ik naar buiten keek. Mooie lucht he ;)
Met de beste :D Met lieve Megan lach je echt altijd!

Weer eens lekker getekend! De kleuren heb ik met aquarelverf gedaan. (Dankjewel oma)

Het grote gat in Oostburg. Ja, weer een natuurfoto, maar onze wereld is soms echt heel erg mooi!
                           

                               IIIIIIIIIIIJSSS! Hier heb ik in m'n vorige post over geschreven.                                

Mijn hele eigen Nutella pot! Haha, het is maar een stikker, nog een cadeautje voor mijn verjaardag van m'n lieve zus!
                                       
En nog een paar mooie bloemetjes langs de kant van het veerse meer.








Ik ga toch veel meer fotograferen! Het voordeel van foto's, je kan mooie herinneringen vastleggen.

Het is trouwens nog niet echt koud voor 5 oktober.... Op het moment schijnt de zon en is het rond de twintig graden denk ik! Maar ik ben meer een zomermens dan een herfstmens dus mij hoor je niet klagen!


Liefs, Iris
                         

1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!