dinsdag 8 oktober 2013

Waarom ik toch wel een beetje van de herfst hou.


.

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ja, ik hou van de zon. Maarrr de zon is beetje bij beetje zich klaar aan het maken voor de herfst. Toch kan om sommige redenen de herfst nog niet eens zo heel erg zijn...

♥ De veel te mooi zon in de morgen en avond.

♥ Thee. Moet ik meer zeggen? Ik ben een echt thee-aholic. Rooibos thee is dan toch echt wel mijn favoriet. 

♥ Mahaaam, het regent... Mag ik echt niet mee met de auto? Ja dat dus, een goed excuus om niet door de regen te hoeven fietsen.

♥ Kaarsjes! Kaarsen geven altijd zo'n gezellige sfeer in huis! 


♥ Nieuwe kleren shoppeeeeeen! Dikke truien waar je jezelf in kunt verstoppen, en mega mutsen die je tot over je ogen kunt trekken... I love it!

♥ Dikke sokken. Vooral mijn dikke sokken met stippen (die hoognodig aan vervanging toe zijn wegens te veel gaten) 

♥ Alle feestdagen komen er weer aan!

♥ De kleur van de blaadjes. Als de blaadjes oranje geel en rood kleuren, word ik gelijk geïnspireerd!

Oh! Tiger♥ Nu mag je moeder niet zeuren dat je naar buiten moét terwijl je zo lekker in je boek zit. 

♥ Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen. 

♥ Kastanjes. Vroeger was het spelletje altijd wie het hardst een kastanje tegen iemands kop kon gooien. Ik zeg niet dat ik dat nooit gedaan heb.
♥ De oversized sweater. Gewoon een simpel kledingstuk waar je helemaal in kan wegduiken. Het staat modieus en zit zo ontzettend lekker. 

♥ Regenbogen komen nu net iets meer voor. Misschien hou ik hier wel zo van omdat mijn naam regenboog betekend, maar eigenlijk vind iedereen een regenboog fascinerend. 
Mams: Kijk een regenboog. Ik: *rent naar buiten, maakt te veel foto's en post ze op instagram zoals alle andere normale mensen.*

♥ De geur buiten.

Ik kom heus nog wel op een paar redenen, maar dit zijn toch echt wel de állerbelangrijkste.

Liefs, Iris

                              









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!