dinsdag 26 november 2013

It's so fluffy, i'm gonna die!

cold cozy days

Wat een kou, wat een kou mensen.... Je zit nog geen 1 minuut op je feestje naar school, en je handen liggen al afgevroren op de grond. Daarom heb ik op polyvore een collage gemaakt van dingen die nodig zijn om in leven te blijven in deze koude tijden...
Vooral die lange aztec sjaal is echt een sjaal die ik moeeeeet hebben! Echt zo'n lekker lange sjaal waar je in kan verdrinken... En dan staat ie ook nog eens leuk! Evi, een vriendin van mij heeft zo'n sjaal bij C&A gekocht, dus misschien moet ik sinterklaas daar maar eens langs sturen.

Volgens is ons gezin zo ongeveer het enige gezin dat al jaren niet meer gelooft in sinterklaas, maar wel nog vol enthousiasme op 5 december een stapel cadeautjes uitpakt. Sinterklaas wordt bij ons nog gevierd totdat we alle drie uit huis zijn.

Een voordeel van in de afgelegen polder wonen: Je hebt een grote tuin met vijver inbegrepen.
Onze tuin is voorzien van zo'n vijver. Ooit, 4 jaar (ofzo) geleden zwommen we nog wel eens  in de net aangelegde vijver. Nu, 4 jaar later, schaatsen we er alleen nog maar op. Daarom hebben ik en mijn zus de vijver al een beetje schaatsklaar gemaakt door alle plantjes weg te knippen. Eenmaal binnen, had ik het zo koud dat ik een miljoen zou willen betalen voor een paar warme sokken.
Misschien ook nog een leuk cadeautje, dikke zachte sokken. En ja, van die spuuglelijke kerstsokken blijven best boven best... Goh, daar heb ik ook al zo veel behoefte aan, de kersttijd...

Voor de rest stoot ik iets minder mijn teen en heb ik een heel leuk weekeind in het vizier.

Liefs, Iris

3 opmerkingen:

  1. Haha, leuk stukje Is! Sinterklaas is zooo leuk. Helaas vieren wij dat niet echt meer... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahah, het zat geloof ik allemaal niet zo mee.. Ik vind sinterklaas leuk alleen vieren wij het niet meer, kerst gelukkig wel :) Ik vind die sjaal en de panda beanie zo leuk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke sokken, heerlijk!! Ik heb die al sinds een maand standaard aan haha. Leuk dat jullie kunnen schaatsen op jullie vijver als het echt zo koud is, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!