donderdag 28 november 2013

Met mijn talenten ga ik nooit geld verdienen

Ieder mens heeft talenten. Voor veel mensen is het een droom om van hun talent hun baan te maken. Als ik geld zou verdienen voor al mijn 'uitblinkende' talenten zal ik, nu, als 14 jarig meisje, niet in het verlaten dode gat Zeeland wonen, maar dan zou ik in Bora Bora in mijn hangmatje liggen en met mijn vingers knippen omdat ik meer ijsklontjes in mijn ice-tea wil. Mijn verborgen talenten? ( die niet altijd al te positief zijn ;) )

Ik kan...

- als de beste chaotisch zijn

- als ik er zin in heb, zo'n 1000 plaatjes op weheartit liken

- heel goed sarcastisch zijn

- eten

- gtst afkraken. Op het meest 'romantische' moment kan ik heel hard roepen: Jemig, die man is echt té dik. Daarom kijk ik geen gtst, omdat mensen het irritant vinden dat ik overal doorheen roep. En omdat gtst heel voorspellend is. 

- uren lang creatief bezig zijn
 
- doodelen

- 5 koppen thee achter elkaar drinken

- hele lange conversaties aangaan

- heel lang achter mijn mobiel zitten

- kietelen

- pannenkoeken bakken, ook al is de plastic spatel per ongeluk in de fik gevlogen toen ie iets te dicht bij het fornuis lag. Oh, mensen, gesmolten spatel ruikt echt vies.

- had ik al eens eten gezegd? 

- leuke instagramaccounts opsporen

- mislukte high-fives geven

- een stopwoordje hebben wat ik per dag zo'n miljoen keer kan zeggen

Vast wel meer, maar mijn gedachtes zijn op het moment een beetje troebel... 

Liefs, Iris


P.s. Trouwens, voor de mensen die dit liedje nog niet kende: Zeker eens luisteren!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!