maandag 6 januari 2014

De eerste schooldag van 2014...

... Was een feestje.

Ik kwam aan op school, en dacht: WOW, dit heb ik gemist! Ik sloeg de klapdeuren open, en overzag de hal. Wat had ik het gemist om door deze gangen te lopen. Langzaam maar zeker stroomde de hal vol met kinderen. Dat vind ik ook zo leuk, een overload kinderen die tegen je aan lopen in de gang. Toen kon eindelijk het eerste uur beginnen met het leukste vak van de wereld: WISKUNDE! De rest van de dag, heb ik me heel erg vermaakt met andere leuke vakken, zoals: Scheikunde en Engels... Met enorm veel energie heb ik deze onvergetelijke dag meegemaakt.

Ha. Ha. Ha.

Grapje.

Hoe mijn dag echt ging:

Ik kwam aan op school, en dacht: WOW, wat heb ik dit niet gemist! Ik sloeg de klapdeuren open, en overzag de hal (hel, haha, grapje) . De stank van pubers, de saaie gang en rare mensen kwamen met tegemoet. Langzaam maar zeker stroomde de hal vol met kinderen. Ongeveer het meest vreselijke iets: Een overload kinderen die tegen je aan lopen, een vinger in je oog steken of hun tas tegen je hoofd aan gooien. Toen begon het eerste uur, wat nog een groter moordgevoel veroorzaakte dan verwacht. (Begin me nu niet als één of ander cynisch, vreemd kind te zien!)  De rest van de dag viel ik de hele tijd bijna in slaap, verveelde me kapot, dacht terug aan hoe fijn de vakantie was, en lag mijn energiepunt op een schaal van 1 tot 10, op het punt -90000,5.
Ik heb nog een noodplan met een vriendin bedacht: Je hoofd tegen de kluisjes aan slaan, en dan in het ziekenhuis terechtkomen. Ik zag al voor me hoe er één of andere sexy jongen me bezorgd optilde, diep in mijn ogen keek, en.... Aaaah!

Toch zijn er ook nog voordelen aan school. Namelijk:  Leuke vriendinnen, beeldende vorming & gym.  De rest is heel stom. En tijdverspilling.

Voor de rest ben ik vandaag gaan turnen, en heb ik een enorme blunder meegemaakt. Ga ik het vertellen? Oké dan, maar lach me niet uit!
Er stonden een man en een vrouw te zoenen. En die zag ik niet. En toen liep ik tegen de man aan, viel hij bijna en ik ook, en kreeg ik een enorm killende blik van de vrouw, en riep mijn moeder heel hard: Ze wil mee zoenen!
Ik ben naar buiten gerend en ben weggedoken in mijn jas in de auto gaan zitten. Hoe diep kun je zinken?

Hopelijk gaat dit nog een leuk jaar worden met iets meer spannende gebeurtenissen. Want op het moment ziet mijn leven er een beetje grijs uit...

Liefs, Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!